ساخت قالب تزریق پلاستیک اصفهان

مراحل تزریق پلاستیک توسط دستگاه‌های تزریق پلاستیک انجام می‌شود. فرایند تزریق پلاستیک توسط دستگاهی تحت عنوان بلومولدینگ انجام می‌شود. این دستگاه شامل دو بخش دای هد و اکسترودر است. تزریق پلاستیک یکی از مهم‌ترین شیوه‌های فرم دهی پلاستیک و تولید انواع محصولات پلاستیکی است.
دستگاه موردنیاز برای تولید یک محصول پلاستیکی جدید بستگی به ابعاد، شکل قطعه و نوع آن دارد که از مراکز معتبر فروش قالب تزریق پلاستیک اصفهان می‌توان آن را تهیه کرد. قطعات کوچک به دلیل مواد مورد نیاز و استفاده از ماشین نسبت به یک قطعه ۵ کیلویی قیمت بالاتری دارند.
زمانی که دستگاه مناسبی را انتخاب کردید مواد جامد را داخل قیف ریخته و به مرور زمان پلاستیک با استفاده از پیچ چرخان فشرده می‌شود، در مرحله بعدی پلاستیک پیش از رسیدن به مرحله تزریق، حمل و ذوب خواهد شد. بعد از آن پلاستیک ذوب شده به قالب سفارشی تزریق می‌شود که انواع قالب تزریق پلاستیک را به گروه فنی مهندسی آویتا صنعت می‌توانید سفارش دهید.
زمانی که ماده خنک و جامد شد باعث باز شدن صفحات قالب می‌گردد و قطعه رها می‌شود. در این مرحله فرایند کار به اتمام رسیده است؛ از همین رو زمانی که صفحات به وضعیت اولیه خود باز می‌گردند، آماده دریافت مواد ذوب شده جدید می‌باشند.
به طور کلی دو نوع سیستم ریخته گری وجود دارد که هر کدام بر روی مدت زمان تولید و بودجه پروژه تاثیرگذار است.

قالب تزریق پلاستیک اصفهان